Monday, June 13, 2016

რეპი თუ კლასიკური მუსიკა?


პროექტის სახელწოდება
რეპი თუ კლასიკური მუსიკა?
პროექტის მთავარი იდეა
ახალგაზრდებში კლასიკური მუსიკის პოპულარობა
პროექტის აქტუალობა
მოსწავლეებში ყველა ჟანრის მუსიკის გაცნობა
პროექტის მიზნები
მოსწავლლებში მსოფლიო კლასიკური მუსიკის გაცნობა, დაინახონ მათი მრავალფეროვნება. ჩაწვდნენ კლასიკური მუსიკის შინაარსს
მონაწილეთა ასაკი
14-15 წელი
ვადები/ხანგრძლივობა
ორი კვირა
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას
მოსწავლეები გაეცვნენ მსოფლიო კლასიკურ მუსიკას, დაინახენ მისი მრავალფეროვნება.ჩაწვდნენ კლასიკური მუსიკის შინაარსში
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
ჟურნალები,წიგნები,ინტერვიუ კომპიუტერი. პროექტორი
პროექტის მსვლელობა
ინტერვის საშუალებით მოსწავლეები ინდივიდუალურად შეაგროვებენ სკოლის მოსწავლეების განსხვავებულ აზრს,მოსწავლეები მუშაობენ სხვებთან ერთად პრობლემის გადასაჭრელად კითხვების დასმით.
მოსწავლეები საუბრობდნენ იმ მახასიათებლების შესახებ, რომლის მიხედვითაც მოსწონს  ნაწარმოები.
მოსწავლეებმა მოიძიეს საჭირო ინფორმაცია კლასიკური მუსიკის შესახებ. დაგეგმეს გაემართად კლასიკური მუსიკის საღამო, სადაც წარმოდგენილი იყო: ფოტოსურათები, სლაიდები,კომპოზიტორების მოკლე ბიოგრაფია.
მოსწავლეებს მოწვეული ჰყავდათ სამუსიკო სკოლის წარჩინებული მოსწავლეები, რომლებიც კლასიკურ ნაწარმოებებს ასრულებდნენ, როგორც ვოკალურს, ასევე სხვადასხვა მუსიკალური ინსტრუმენტებით.
მოსწავლეებმა განიხილეს , რომ კლასიკური მუსიკა მრავალფეროვანია. მისი შესრულება შეიძლება, როგორც სხვადასხვა მუსიკალური  ინსტრუმენტებით,ასევე ვოკალური ნაწარმოებით.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
მუს.VIII.6  ყურს უგდებს განსხვავებულ აზრს, მუშაობს სხვებთან ერთად პრობლემის გადასაჭრელად.მონაწილეობს სამუშაო ფუნქციების და მოვალეობების განაწილებაში. აფასებს საკუთარ და სხვის მიერ გაწეულ სამუშაოს.
მუს.VIII.10 ამზადებს მოხსენებას და წარუდგენს მას აუდიტორიას.
მუს. VIII.12 საუბრობს იმ მახასიათებლების შესახებ,რომლის მიხედვითაც ესა თუ ის ნაწარმოებები.
პროექტის ხელმძღვანელი
თამარ ებანოიძე
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
tamar.ebanoidze20@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
tamarebanoidze20.blogspot.com

No comments:

Post a Comment